Garantie & Klachten

Garantie

We geven om onze producten en doen natuurlijk ons best om ze in topconditie bij je af te leveren. Het komt echter voor dat een bestelling beschadigd raakt tijdens het transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je recht hebt op garantie. Volgens de Europese wetgeving zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek aan overeenstemming dat binnen twee jaar na levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben onder de Nederlandse wet.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou moeten ontdekken, moet u binnen een redelijke termijn contact met ons opnemen. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder bepaalde omstandigheden kan een langere periode dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Als u op tijd contact met ons opneemt, zorgen wij voor een gratis reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd gebeuren dat iets niet gaat zoals gepland. We raden je aan om je klachten eerst aan ons kenbaar te maken door te mailen naar info@Fiastra.net. Mocht dit niet tot een oplossing leiden, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur op https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten in te dienen via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als je klacht niet elders in behandeling wordt genomen, staat het je vrij om je klacht via het platform van de Europese Unie neer te leggen.